.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستاي درازكلا پزشك خانواده ندارد

دهيار روستاي درازكلا از بخش بابل‌كنار بابل گفت: با وجود ضرورت پزشك خانواده از يك سال گذشته تاكنون روستاي دازكلا پزشك خانواده ندارد. 

محمد فرخي پيش از ظهر امروز در راهپيمايي خانوادگي و مراسم كلنگ‌زني سالن ورزشي روستاي درازكلا از بخش بابلكنار با تقدير از خدمات علي كريمي نماينده مردم بابل در مجلس اظهار داشت: كريمي علاوه بر اهداي جوايز به شركت‌كنندگان در راهپيمايي خانوادگي روستاي درازكلا مبلغ 50 ميليون ريال در سال جاري به احداث اين سالن اختصاص داده است.
فرخي بيان داشت: كريمي قول مساعد داده است در سال آينده اعتبارات خوبي براي احداث اين سالن اختصاص دهد.
وي حضور نمايندگان مردم در مجلس را به عنوان نمايندگان دولت سبب دلگرمي مردم روستاها برشمرد و افزود: حضور مستمر نمايندگان مردم در بين روستاها سبب شناسايي مشكلات و رفع سريع آنها مي‌شود.
فرخي، عدم وجود يك سالن ورزشي در روستاي درازكلا را يكي از مشكلات اساسي جوانان اين روستا عنوان كرد و افزود: با توجه به اعلام آمادگي مردم اين روستا، كلنگ اين سالن ورزشي بايد خيلي زودتر از اين به زمين زده مي‌شد اما با توجه به پيگيري‌هاي مستمر اهالي روستا به دليل عدم حمايت مسئولان تاكنون سالني در اين روستا احداث نشده است.
وي تصريح كرد: برآورد اوليه هزينه ساخت اين سالن ورزشي حدود 200 ميليون تومان است كه با خودياري مردم و حمايت دولت در روستاي درازكلا احداث مي‌شود.
فرخي عدم گازرساني روستا و نداشتن پزشك خانواده را از ديگر مشكلات روستاي درازكلا عنوان كرد و افزود: با توجه به اينكه رسانه‌ها مرتب از لزوم وجود پزشك خانواده در روستاها سخن مي‌گويند اما از يك سال قبل تاكنون اين روستا پزشك خانواده نداشته در حالي كه وجود پزشك خانواده و داروخانه در اين روستا ضروري است.
رئيس شوراي روستاي درازكلا نيز اظهار داشت: روستاي درازكلا 472 خانوار با يك‌هزار و 432 نفر جمعيت دارد كه شغل عمده مردم اين روستا كشاورزي است.
نورمحمد امامي افزود: اين سالن ورزشي در زميني به مساحت 4 هزارمتر مربع با خودياري مردم روستا و دولت احداث و بهره برداري مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه روستاي درازكلا از اسپانسرهاي بسيار خوبي برخوردار بوده ازمسئولان خواست با همكاري مردم اين سالن را هر چه زودتر احداث و جوانان روستا را به داشتن آينده‌اي خوب دلگرم كنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خوشروز 14 اسفند 1389
خیلی جالبه ام باید بهتر باشه
مازنی ریکا 30 مرداد 1390
چه افکار بلندی
آقای فرخی تا چندسال پیش تو دسته محلشون طبل میزد ء حالا چه باکلاس حرف میزنه.....آقای امامی که بچعه این محل نیست ء نمیدونم چطور رای اورد .اینم میدونم دلش به حال روستا نمی سوزه
انشاا... تاچند وقت دیگه همه میرن وماهم دهیار جدید داریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.